Nákupní řád

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti RS servis group s.r.o.

Provozovatelem tohoto internetového obchodu je firma RS servis group s.r.o., Nádražní 300, 393 01 Pelhřimov, IČO: 28097700, DIČ: CZ28097700

1. Objednávky

Objednávky se přijímají přímou objednávkou z internetového obchodu firmy RS servis group s.r.o. z http://www.rs-shop.cz. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů v objednávkovém formuláři internetového obchodu. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy a je závazná pro obě strany. Přijetí a platnost objednávky od kupujícího je dána obdržením potvrzujícího e-mailu od prodávajícího. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku v případě, že není schopen dodat zboží v požadovaném množství. Kupující svojí objednávkou potvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem, a že akceptuje Všeobecné obchodní podmínky pro dodání zboží vyhlášené prodávajícím, které jsou pro obě strany závazné. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2. Dodání zboží a způsob platby

Objednané zboží je odesláno, resp. je k vyzvednutí do 5 kalendářních dnů po obdržení objednávky. Provozovatel internetového obchodu firmy RS servis group s.r.o. si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že se vyskytnou nepředvídatelné události. O případné delší expediční lhůtě bude zákazník neprodleně informován e-mailem nebo telefonicky. Dodání objednaného zboží po částech je možné pouze po odsouhlasení kupujícím i prodávajícím.

Objednávky se vyřizují s možností následujících variant plateb: a) dobírka - platba při doručení přepravcem na fakturační nebo doručovací adresu uvedenou v objednávce b) bankovním převodem před dodávkou zboží - kupující obdrží na zadaný e-mail podklady k provedení platby, přičemž zboží bude expedováno v nejkratším možném termínu od data připsání platby na účet prodávajícího c) hotovost - platba při osobním odběru zboží v provozovně. Zboží lze vyzvednout po potvrzení objednávky v provozní době prodávajícího a po předchozí telefonické domluvě.

3. Výměna zboží

Výměna zboží prodávajícím se může provést během 14 dní od jeho převzetí kupujícím. Vrácené zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené a musí být v originálním nepoškozeném balení. Veškeré náklady spojené s výměnou zboží včetně dopravy hradí kupující. Nelze vrátit, vyměnit, zboží vyrobené na základě osobní specifikace dle vzorkovnic.

4. Právo na storno kupní smlouvy

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 bez uvedení důvodů odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to písemnou formou (dopis, e-mail) nebo zpětnou zásilkou. Zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené a musí být v originálním nepoškozeném balení. Lhůta začíná běžet dnem příjmu zboží. Zboží je nutné zaslat doporučeně a pojištěné. Při splnění všech těchto podmínek prodávající do 30 dní od odstoupení smlouvy vrátí celou prodejní cenu včetně dopravného na bankovní účet kupujícího. Poplatky za převod – vrácení peněz hradí prodávající.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: a) zboží se již nevyrábí nebo nedodává b) výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží. V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné, faxové nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo odmítnout. Při ústní nebo telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

5. Reklamace

Případné reklamace řeší prodávající dle platných právních předpisů v ČR. Kupující je povinen zboží po převzetí zkontrolovat a případné vady neprodleně nahlásit. Za vady způsobené dopravcem neručíme. Při podání reklamace je nutné předložit reklamované zboží v originálním obalu, kopii prodejního dokladu a popis závady.

6. Kontaktní údaje prodávajícího

Sídlo firmy:                  RS servis group s.r.o. Nádražní 300, 393 01  Pelhřimov

Pobočka Praha:            Na Universitním statku 2,

108 00  Praha 10 - Malešice

tel.: +420 606 550 271

 

e-mail:                         info@rs-shop.cz web:                            http://www.rs-shop.cz

 

 

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info